Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Granular Synthesis in Music Production
Pečinka, Pavel ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
The focus of this thesis is on designing and creating a granular synthesis application for music production. The application is implemented as a VST3 plugin with the use of JUCE framework and C++ programming language and is capable of interfacing with Digital Audio Workstations, or DAWs for short, which are programs that serve as a central point for music producers, where they can create new sounds, mix songs and create audio recordings among many other things. The plugin is designed as a sampler, able to load a sample file containing audio data and use this data for further processing and playback. Evaluation of user tests indicates, that the application can be successfully used for music production as a granular synthesis instrument.
Granular Synthesis in Music Production
Pečinka, Pavel ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
The focus of this thesis is on designing and creating a granular synthesis application for music production. The application is implemented as a VST3 plugin with the use of JUCE framework and C++ programming language and is capable of interfacing with Digital Audio Workstations, or DAWs for short, which are programs that serve as a central point for music producers, where they can create new sounds, mix songs and create audio recordings among many other things. The plugin is designed as a sampler, able to load a sample file containing audio data and use this data for further processing and playback. Evaluation of user tests indicates, that the application can be successfully used for music production as a granular synthesis instrument.
Možnosti hodnocení neprofesionální expozice nízkofrekvenčnímu hluku
Potužníková, Dana ; Fiala, Zdeněk (vedoucí práce) ; Bencko, Vladimír (oponent) ; Argalášová, Ĺubica (oponent)
v českém jazyce Možnosti hodnocení neprofesionální expozice nízkofrekvenčnímu hluku Úvod: S technickým rozvojem se v životním prostředí zvyšuje počet zdrojů nízkofrekvenčního hluku a roste počet stížností exponovaných osob. Závazný limit pro neprofesionální expozici nízkofrekvenčnímu hluku (NfH) nebyl dosud, z důvodu omezeného množství údajů o rizikovosti expozice NfH, zaveden v zemích EU či USA a není ani vydáno doporučení WHO. V České republice hygienický limit pro komunální/neprofesionální expozici NfH stanoven není.1 Cíle: Předkládaná disertační práce měla zjistit, zda krátkodobá experimentální expozice NfH s tónovou složkou vyvolá u experimentálního souboru dobrovolníků významné změny cirkadiánního rytmu hladin kortizolu a α-amylázy ve slinách (sliny představují biologický materiál umožňující odběr s nízkou mírou invazivity). Práce měla zhodnotit, zda by případné změny bylo možné využít jako objektivní ukazatele přítomnosti stresové odpovědi na expozici NfH. Materiál a metodika: Experimentální studie byla provedena na souboru 100 dobrovolníků (63 žen, 37 mužů), vystavených akutní krátkodobé intenzivní expozici NfH s tónovou složkou (30 min). Modelová expozice byla vytvořena podle charakteristik NfH, získaných z dlouhodobého měření hluku z hudebních produkcí. V průběhu expozičního dne byly...
Vývoj západní populární hudby a masového vkusu v letech 2010-2019
Severin, Ivan ; Kruml, Milan (vedoucí práce) ; Hroch, Miloš (oponent)
Bakalářská práce nedostatečně zmapovaný napříč celou prací a ovlivňujícím všechny aspekty hudebního průmyslu je jeho adaptace způsob změny distribuce hudebních děl výhradně v online prostředí kompletní změnu paradigma od tradiční distribuc kých nosičů. za důsledek i změnu způsobu tvorby a konzumace, mění totiž celý řetěz od umělce k posluchačům. následně dává za úkol zodpovědět otázku, zda je současná hudba méně nebo více kvalitní než díla předchozích dekád. Následně "superskladatelů" producentů průzkum změn technických aspektů v a demokratizace přístupu k nim práce zkoumá změnu získávání popularity a nové způsoby využití médií pro růst popularity. Na závěr předkládám tní příklady žánrů, poznamenaných směr vývoje, kterým se populární hudba může udávat v dekádě následující.
Možnosti hodnocení neprofesionální expozice nízkofrekvenčnímu hluku
Potužníková, Dana ; Fiala, Zdeněk (vedoucí práce) ; Bencko, Vladimír (oponent) ; Argalášová, Ĺubica (oponent)
v českém jazyce Možnosti hodnocení neprofesionální expozice nízkofrekvenčnímu hluku Úvod: S technickým rozvojem se v životním prostředí zvyšuje počet zdrojů nízkofrekvenčního hluku a roste počet stížností exponovaných osob. Závazný limit pro neprofesionální expozici nízkofrekvenčnímu hluku (NfH) nebyl dosud, z důvodu omezeného množství údajů o rizikovosti expozice NfH, zaveden v zemích EU či USA a není ani vydáno doporučení WHO. V České republice hygienický limit pro komunální/neprofesionální expozici NfH stanoven není.1 Cíle: Předkládaná disertační práce měla zjistit, zda krátkodobá experimentální expozice NfH s tónovou složkou vyvolá u experimentálního souboru dobrovolníků významné změny cirkadiánního rytmu hladin kortizolu a α-amylázy ve slinách (sliny představují biologický materiál umožňující odběr s nízkou mírou invazivity). Práce měla zhodnotit, zda by případné změny bylo možné využít jako objektivní ukazatele přítomnosti stresové odpovědi na expozici NfH. Materiál a metodika: Experimentální studie byla provedena na souboru 100 dobrovolníků (63 žen, 37 mužů), vystavených akutní krátkodobé intenzivní expozici NfH s tónovou složkou (30 min). Modelová expozice byla vytvořena podle charakteristik NfH, získaných z dlouhodobého měření hluku z hudebních produkcí. V průběhu expozičního dne byly...
Produkce a zveřejnění skladby v oblasti elektronické taneční hudby
Machálek, Vojtěch ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Šubrt, Daniel (oponent)
Bakalářská práce se věnuje procesu produkce a zveřejnění skladby v oblasti elektronické taneční hudby. V první části práce podává stručný nástin historie nonartificiální hudby, využitelného marketingu, historického vývoje a současného stavu hudebního průmyslu a elektronické taneční hudby. Druhá část práce se věnuje hudební tvorbě v domácím studiu, potřebnému rozpočtu, zvukové úpravě skladby, placenému a neplacenému zveřejnění skladby, rozhovoru s producentem elektronické taneční hudby a analýze placené propagace skladby. Analýza je zpracována na základě výsledků získaných díky využití nástrojů placené propagace v konkrétním případě a měří celkovou efektivitu placené propagace v porovnání s nepropagovaným hudebním dílem. Cílem bakalářské práce je analyzovat podmínky tvorby elektronické taneční hudby, zhodnotit efektivitu placené propagace hudebního díla a stanovit doporučení pro začínající producenty v popisované oblasti na základě dosažených výsledků a uvedených rozpočtů.
Marketingové nástroje festivalu United Islands a reálné dopady jejich použití
Šimon, Michael ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce s názvem "Marketingové nástroje festivalu United Islands a reálné dopady jejich použití" se věnuje marketingovým nástrojům využitelným k propagaci hudebních produkcí a ukazuje je na příkladu festivalu United Islands. Cílem práce je okrajově představit specifika pořádání hudebních akcí ve venkovních prostorech, dále detailně popsat marketingové nástroje sloužící k jejich propagaci a za využití marketingového výzkumu doložit, zda nástroje využívané festivalem United Islands jsou zvoleny vhodně či nevhodně. Teoretická část práce se věnuje vymezení pro práci podstatných pojmů a výčtu marketingových nástrojů vhodných pro propagaci hudebních produkcí. Navazující praktická část čerpá z teoretické části a z marketingového výzkumu, za jejichž pomoci vyvozuje, jaké marketingové nástroje jsou vhodné pro propagaci festivalu United Islands a jaká je jejich ekonomičnost a efektivita.
Právní aspekty pořádání hudebních produkcí
Hálková, Kateřina ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Votava, Tomáš (oponent)
Diplomová práce s názvem "Právní aspekty pořádání hudebních produkcí" se zabývá problematikou hudebních produkcí z pohledu pořadatele, účinkujícího, ale i širší veřejnosti. Cílem je zjistit právní problémy, které musí řešit pořadatel hudebních produkcí, zhodnotit fungování a využívání služeb kolektivních správců, zhodnotit dopady porušení autorských práv a vnímání tohoto porušení společností. Úvodní kapitola přináší přehled právní úpravy a dále pojednává o autorském právu a některých subjektech, které působí v této oblasti. Druhá kapitola popisuje činnost kolektivních správců. Neméně důležitá je třetí kapitola, která se věnuje licenčním smlouvám a jednotlivým typům licencí. Závěrečná kapitola aplikuje teoreticky nabyté poznatky z předchozích kapitol do praxe.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.